Wednesday, July 18, 2007

Uppdatering (jag kommer inte på en titel)

I helgen blev det bastu (badkar, balkong och en nybyggd och fin bastu två uppgångar bort - har jag sagt att jag älskar min nyga lägenhet?) och trevligt folk x 2!



Min fina öl.


Här kan ni se den fina förvandligen av min balkong som numera är både kattsäkrad och bra mycket trevligare än den var när jag flyttade in! Och då är den ändå inte klar än, det ska inredas mera!

På lördagen hade Tova med sig karaoke till syskon-spelkvällen (minst två par syskon, minst ett spel = syskonspelkväll). Det var ju hur kul som helst! Jag blev singstar på Fångad av en stormvind och jag utgår från att det var bra! :D

Här sjunger Iris med Johannes (= mitt syskon)





Efter pizza-förstärkning blev det spel. Någon som kan gissa vad detta är? (Kategori Person, Plats eller Djur)


Denna är också minnesvärd


Tova och David



Och efter helgen har det varit mera trevligt, bl.a. med en heldagstur med Karin till Brännö för sommarens första (!!!) sol-och-baddag. Jag har bränt mig och är för en gångs skull lite lycklig över det, även om det ömmar och svider löjligt mycket på ena axeln. Det är ju sol!

No comments: