Wednesday, September 12, 2007

Idag har jag

- vaknat trött
- börjat med kd 5 i minilitet grupprum
- pluggat i varm sol på balkongen, med susande träd runtomkring och katter som sällskap
- blivit sur på en utkörningsfirma men framför allt på den otrevliga tjejen i telefonen på utkörningsfirman
- läst flera trevliga mail
- fått ett sms som började såhär: "nu prövar jag min nya mobil för att se om det går snabbare att skrika" (jag gissar på att det skulle stå skriva)
- lagat köttfärssås
- ätit köttfärssås och skruvmakaroner (fullkorn)
- fastnat alldeles för länge på facebook
- inte riktigt diskat färdigt, så det är väl dags snart
- lagt till en ny länk.

3 comments:

Anonymous said...

Aah, facebook, där kan man aldrig vara för länge.....
Men vad har hänt med Anna, hon har försvunnit!?!

Anonymous said...

Blir så nyfiken! Vad var det som du ville ha utkört?? (och tillägg: jättelitet grupprum och jättebra grupp)

Julia said...

det var en kattuppfödningsbok som jag ville ha utkörd - men den gick bra att hämta ut sen iaf. :)