Tuesday, February 10, 2009

Fint

Fint 1:

Lilla Elin (fyra månader) och storebror Anton (och jag, som blir glad av att få snusa lite bebis)




Härligt att få hälsa på och träffa dessa gobitar och deras mamma! (Pappan hanns oxå med, men bara i dörren på väg in och ut). Mera om dom här.

K och Karin var oxå med. Elin hade det riktigt mysigt hos K!



Och sen tog kamerabatterierna slut... Men då går vi över till:

Fint 2:

Karin har en liten, liten buskrabat i magen, så fantastiskt! Och det kan såklart ha varit en ren tillfällighet, men när hon var här för exjobbande förra veckan så verkade nästan katterna ana något... Dom brukar inte hoppa upp i knät på folk det första dom gör, men Karin hade knappt satt sig innan Iris låg i en liten boll mot hennes fina mage!



Och - sen låg till och med Bona där en stund, ännu ovanligare!



Fint 3:

Mina paprikor :)


Fint 4:

Brorsans matblogg

6 comments:

Anonymous said...

Åh, vilken fin familj du har hälsat på!! ;)
Mycket roligt att ha er här. Anton pratar såklart fortfarande om 'tjejerna'. Det mest traumatiska under besöket var för honom att ni nog inte ville titta på hans bajs som han med stolthet placerat direkt i toaletten. (jag lyckades förhindra att han drog med er till toan...) Han frågar säkert 20 ggr/dag: "Varför ville inte tjejerna se mitt bajs??"
KRAM

Anonymous said...

Ps:
Wow, grymt impad av paprikorna! Själva har vi ett avokadoprojekt på gång nere i källaren.

Anonymous said...

jaa, mycket fin! fast jag hann ju inte få med hela på bild, så det får vi ordna en annan gång. anton är verkligen helt underbar! :) klart han ville att vi skulle komma och titta på en sådan bedrift, men du får hälsa att jag är mycket imponerad - trots att jag inte såg beviset!

ooh, ni får rapportera om avokadosarna. jag har en sån oxå i fönstret, men den är mest grön och ranglig. (fast jag tycker om den ändå, det är roligt att det har kommit upp nåt från nåt som jag har planterat - jag trodde knappt det var möjligt).

vi hörs och ses, kram!!

Anonymous said...

Va fina mysiga kort! :)

Anonymous said...

Våra söta små maskotar som tycker om varandra! De är SÅÅ kloka dina katter! Ser det som inte alla andra upptäckt! :)

Anonymous said...

absolut!