Wednesday, February 6, 2008

Det här är inte likt mig




För den som eventuellt undrar så är detta ett berg av disk som fått växa lite för många dar för att vara jag. Men nu är det undandiskat och det känns skönt!

Vi får se hur det går på tentan. Jag är hoppfull - min strategi är att alltid tro att man har en chans - annars sänker man sig ju redan innan man ens har försökt. Så jag hoppas! Men håll gärna några extra tummar...

Ps - På kattbloggen finns nya bilder som jag la in igår. Dom blir bara sötare och sötare, hur nu det är möjligt!

2 comments:

Anonymous said...

Diskberg ja... Så blir det när man får barn - inget annat blir lika viktigt!

Julia said...

nej, disk är ju faktiskt inte särskilt viktig i slutändan. fast förr eller senare behöver man ju dom där tallrikarna igen... :) diskmaskin kanske är ett bra alternativ? nån gång...