Sunday, April 19, 2009

Påsken

Påsken var fin med diverse trevligt folk, och kändes härligt lång! Smakprov i bilder nedan.

Godiset innan påskharen kom och hämtade det för påskäggsgömning.


Påsklunch på landet


Ljuvligaste påskaftonsmorgonen någonsin!




Någon fisk blev det inte, men det gjorde mig inget. Det var en naturupplevelse som bara var så perfekt och underbar!


Dom fina vägskyltarna nere vid sjön!


Och påskharens stora ägg funnet!


Påskbrasa


Med fina stugan bakom


Katterna njöt oxå. Här blir Bona alldeles till sig av den rosa leksakskammen (den där lilla lilla plastsaken i brorsans hand) jag hittade i en låda - hon älskar borstar av alla de slag, och tydligen spelar inte storleken någon roll...

4 comments:

Johannes said...

Fiint :) /J&A

Julia said...

Nu såg jag ju att bror inte är med på bild mer än som en kammande hand... Era bilder var oxå fina! Och om ni hojtar så ska ni få länk till fler bilder oxå. :D

Johannes said...

Du är mindre hemlig än vad du tror, räcker att klicka på bilderna så kommer man in i "April"-albumet... Det finns en "dropbox" funktion, den kanske är bättre?

Julia said...

hm, där ser man... trodde jag hade kollat det här en ordentligt, men tydligen inte. fast jätte"hemliga" bilder skulle jag lösenorda, hittills har jag inte behövt det. dropbox que? ah well, får kika på det nästa gång.