Thursday, October 25, 2007

The neuropraktik is no more

Slut. Det känns :( . Det har varit lärorikt, spännande, roligt, trevligt. Handledaren har varit så bra så bra och dom andra har oxå varit snälla, omtänksamma och alla har visat genuint intresse för både mig och S. Kommer sakna folket. Jag har haft egna patienter och har haft testningar och behandlingar helt på egen hand. Och det känns som att det har gått bra, och jag är stolt. När praktiken började ville jag mest av allt bara vara klar med det, tyckte inte neuro verkade roligt alls. Nu känner jag att det faktiskt är ett klart jobb-bart område! Och att det är tråk att praktiken är slut. (Fast lite skönt är det med.) Men det är "roligt" att det är tråk - för det säger ju nåt om hur bra det har varit!

Jobb i helgen. Lite suck men oxå trevligt, det var länge sen nu. Men imorrn är jag ledig och då ska jag bl.a. simma (ihop med Emma tror jag) och sen gosa kattungar och dricka god öl. Det kommer att bli en fin fredag, det känner jag på mig!

No comments: