Tuesday, October 16, 2007

Praktik + beröm = bra!

Idag har jag fått beröm på praktiken. Det har jag (och S) iofs fått hela tiden av vår handledare, men idag var det mittsamtal och det är en annan sak, mycket mer utvecklat. S fick oxå beröm och vi sken nog ikapp när vi gick till spårvagnen för att åka hem! Praktiken är rolig och det känns bra och handledaren är bra och folket är snällt och patienterna med och så har jag fått beröm så jag är glad! PLUS att jag i skrivande stund ser att alla fått godkänt på OTB-tentan - jag som var nästan säker på att få underkänt på stamningsdelen. Hurra vilken bra dag!!

2 comments:

Anonymous said...

Nu provar jag att lämna en kommentar på nytt. Tack för din kommentar i min :) Kul att praktiken går så bra, måste vara världens boost för självförtroendet. Läser fortf. din blogg regelbundet, kul att ha koll på dig genom den :) Ha en bra dag :) Kram Marie

Julia said...

hejje! har du inte kunnat kommentera innan? vissa kan inte, jag vet inte varför det inte går. men nu gick det ju fint iaf! boost är ordet, jag är fortfarande glad! :D KRAM!