Sunday, July 27, 2008

Bara kort

En ordentlig uppdatering av bloggen kommer förhoppningsvis inom några veckor, men bara för att vinka hej kan jag berätta några av sakerna jag gjort sen förra blogginlägget. Jag har bl.a:

- spanat på Ernst och fiska i solnedgången i underbara Havstensund med Emma
- spelkvällat
- besökt nåt slags hemligt (?) rum på Chalmers i natten
- druckit god öl
- ätit god mat, och glass
- picknickat med baginbox-rosé, bulgursallad, kött och campingstolar ihop med F uppe på Skansen kronan
- grillat
- solat och badat
- spräckt min sommarbudget x flera
- varit på landet och t.ex. plockat bär, snorklat och sett en söt liten bebis-plattfisk, hört tranor sjunga, läst massa böcker

osv, osv... Livet är gott! Nu väntar cykel, tält och Skagen ihop med Emma - jag som knappt kan cykla! Det ska bli spännande, semestrigt och roligt!

Allt gott till er alla och stor kram!

2 comments:

Anonymous said...

Went out biking the other day, was out for 1 and a half hours (1.5 mil blev det) and given the five year break in biking, my butt is still suffering the consequences. But it was GREAT, I loved it!! :)

Hope you have even more fun than I did!

Julia said...

det gick faktiskt kalasbra, långt över förväntan! men det är bra att danmark är så platt som det är! :) underbar tur, jag kan verkligen rekommendera det. kram!