Sunday, June 24, 2007

Hungern gör mig lätt snurrig men ändå

Har ännu en gång fastnat i surfandet och maten som jag tänkte att jag skulle ätit för en och en halv timme sen har fortfarande inte blivit tillagad. Men jag tänkte ändå lämna ett livstecken. Först tre nya länkar som man kan spana in om man känner för det:

1. Äntligen har jag fått tillgång till Maries blogg - här har ni den! Det var som vanligt ypperligt trevligt att ses och kvällen innehöll bl.a. ca 14 "va!? va sa du!?" och uppspärrade ögon från min sida (det kan bli så när det har gått ett år sedan man sågs. inte från min sida iofs, men jag var nöjd ändå.), samt baklängesmiddag och fniss med cola som nästan ville rinna ur näsan.

2. Här finns det fina blomsterbilder, om man gillar att titta på såna.

3. Och här finns ytterligare en länk som kommer att finnas i menyn numera.

Sen har jag
a) klarat av halva min utbildning utan en enda omtenta, yay mig! Faktiskt känns det lite otroligt!
b) firat en trevlig midsommar med en massa trevligt folk på landet
c) äntligen tagit årets första bad i sjön på ovannämnda land, varmt var det inte men helt klart simbart - uppfriskande och härligt!

På tisdag börjar jobbet och det ska bli roligt! Hoppas på mycket sol och bad!

No comments: