Wednesday, June 4, 2008

Yayks!

Hur sjutton stavar man till det? *pekar på rubriken* Nu fick det bli så i alla fall.

Här är yaykset. Tack och lov dök det bara upp en enda liten ofarlig variant idag när vi badade. Kanske ska börja tycka att våra svenska varianter är rätt okej ändå...

Jo, idag blev det uuunderbart solande och badande (jag har sand i håret! Hur ofta har man det när man bor på västkusten?) med K, G och K och igår fin picknick i parken med familjen, men det tar vi en annan dag - när jag har bilder och ork. Imorrn har jag fått veckans första jobb - vik på fritids. Fast jag gillar inte fritids, det är inte alls lika trevligt som jag minns det. Men när jag gick på fritids var vi iofs typ 20 barn på tre fröknar. Nu är det typ 40 barn på 2 fröknar, helt galet egentligen, och klart jobbigare än dagisviken. Fast om det är en bra avdelning kan det förstås vara fint oxå (och inte alltid jobbigare). *hoppas*

1 comment:

Isaura said...

Man stavar det: "Yikes!" Haha! ;)