Monday, May 28, 2007

Extreme homemakeover fortsätter

Nu är det bara två dagar tills sovrummet och köket ska vara helt färdiga... Ikväll var jag och pappa över med saker till frysen, så att jag ska kunna frosta av frysen här hemma som just nu har ett sånt lager med frost att man skulle kunna göra en mindre utforskning därinne. Nu har dom målat lister, tak, flera skåpsluckor, flera fönster etc. Det ser nog inte ut att vara så stor skillnad på bilderna, men det händer verkligen grejer. Å så spännande det ska bli att se när det är klart!

Balkondörren har blivit alldeles vit! Och elementet är på plats igen.


Del av badrummet


I sovrummet finns det oxå mycket som är vitt

5 comments:

Anonymous said...

Härligt med en nyrenoverad lägenhet!
Tack för din kommentar på min blogg. Jag blev extremt glad av dina fina ord.
Nu ses vi nog inte på ett tag, så: glad sommar och lycka till med hemtentan!

Julia said...

ja, det kommer bli som en helt ny lägenhet! men med en känsla av det gamla, och det är oxå viktigt tycker jag. jag menade verkligen det jag skrev på din blogg.

Helt galet att det inte är mer skola (i skolan då, hemtentan är ju kvar...) förrän i augusti nu. Jag har inte riktigt förstått. Stackars dig som hade migrän idag, hoppas det är bättre nu! Liseberg blev det i vilket fall inget av, alla ville plugga.

Vi kanske ses på bloggarna, men önskar dig och familjen en riktigt bra sommar och god tur (det danska uttrycket - gillar det!) i Toronto!

Julia said...

ehm, visst var det Toronto? blev osäker nu, men jag lär väl få se på bloggen om inte annat!

Anonymous said...

Jodå, det är Toronto! Det är faktiskt en helt underbar stad. Åk dit någon gång. Om du åker nu inom de närmsta tre veckorna, så kan du bo hos oss...

Bra för mig att jag inte missade någon gemenskap på Liseberg. Typiskt logopedstudenter som alltid är så ambitiösa och vill vara hemma och plugga istället! ;)

Anonymous said...

[B]NZBsRus.com[/B]
Dont Bother With Slow Downloads With NZB Files You Can Easily Search Movies, PC Games, MP3s, Applications & Download Them at Maxed Out Rates

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]NZB Search[/B][/URL]