Sunday, February 25, 2007

Besviken!!

Det blir ingen utställning för Iris och mig. Hade ju erbjudits skjuts (som nu har åkt) men Lise (Iris uppfödare och ägare) vill inte köra från Varberg, vilket jag såklart respekterar, är bara besviken just nu! Har laddat i flera dar - väskan står packad, matsäcken är klar, jag sov nästan ingenting (var uppe 5.30!), och när Mölndal blev inställd, vi inte fick plats i Malmö och den här inte heller blir av så känner jag mest för att lägga ner alltihop. Men jag kommer nog att känna annorlunda lite senare... Fast just nu är jag arg och besviken. Bläääääääääääääääää!!!

3 comments:

Anonymous said...

ja jättetråkigt, men bättre att inte vara ute på vägarna en sån här dag (vårt balkongräcke är isglaserat!)och så fick du ju ordnat ett fint foroakbum, har just tittat! kram från mor

Julia said...

javisst är mitt foroakbum fint? :D jag är oxå nöjd, har aldrig tyckt jag har haft tiden att ladda upp så mycket innan. är lite gladare nu. tack för kommentaren! kram

Anonymous said...

Nej va tråkigt för er!!!!! *tröstkram i efterskott*