Monday, February 12, 2007

Lite gråtfärdig

Jag är helt slut! (Och det är urbota dumt att skriva ett inlägg nu när jag redan kunde ligga i sängen, men jag var tvungen att skicka ett mail, så då kan jag ju lika gärna skriva kort här med.) Jobbet var minst sagt slitsamt idag. Jag kände mig ansvarig för allt och alla eftersom dom andra två jag jobbade med (som var jätteduktiga och trevliga på alla sätt och vis!) var nya i vår grupp. Men att vara överallt samtidigt gick ju inte. Värst är att jag känner att jag kunde hanterat så mycket så annorlunda - varför gjorde jag ditt till en stor konflikt, varför stoppade jag inte datt i förväg, varför förutsåg jag inte dutt, hur kunde jag ha gjort med dott? Iofs helt vanliga frågor som man brukar ha efter ett arbetspass hos oss, men det är värre när det känns som att jag borde ha vetat och borde ha gjort annorlunda, eftersom jag borde kunnat hantera allt. Nu var iofs det här långt ifrån en katastrofal kväll, det har varit väldigt mycket mera kaos än så här och jag gjorde mitt bästa och gjorde nog en hel del bra med och egentligen handlar det nog mest om osäkerhet och sånt där och imorrn när jag har sovit känns det nog bättre. Tro på sig själv, har jag hört, ska vara bra...?

Och jag glömde att skriva igår, att det var tre år sen jag och Emma satte mig på ett plan för att flyga till andra sidan jorden! Så nu får jag skriva om det någon kommande dag. Nu ska jag sova och gå upp och ha det bra på jobbet imorrn!

No comments: