Saturday, February 3, 2007

Bildpost

Jag kan visst inte placera bilderna som jag vill än så länge... Men det spelar inte så stor roll. --> Iris blir sympatisömnig med mig när jag tentapluggar ÖNH.

Bona och Iris igårkväll, när vinden
ven utanför. Dom kurade på köks-
stolen medan jag gjorde goda toasts
med kalkon, avokado, citron och ört-
salt, körsbärstomat och sockerärtor,
mm! Sen blev det slappkväll med
film, öl och godis hos L. Hade ingen
aning om att öl och lösgodis var så gott ihop!









Jag har fått tre vykort av AK
de senaste veckorna - helt och hållet
underbart! (tack!) Dom syns här till-
sammans med det fina inbjudnings-
kortet till Karins och Gustavs bröllop!












När solen går upp (det gör den väl jämt
men när det syns så är det så fint, så fint
utanför mig, ännu finare än såhär! Min
kamera vill inte riktigt fånga färgerna.)

No comments: